tavling imorrn jue
2009-08-22 / 21:52:29 / Allmänt

Hejhej :)
Igar blev det hela 42 grader som hogst ;o Nice :) maste verkligen jobba pa min solbranna, men har inte haft tid..
det blev nastan 40 grader pa kvallen, och fuktigt varre!
Trak att jag inte kan ladda upp nagra bilder. :/
Precis fore cermonins borjan kunde man knappt tala med varandra, det var sa hogljutt. Bea skulle ga bland dom forsta och halla i den svenska flaggan, och jag fick halla i en skylt fore dom andra *stolt*, haha skoja ;P
Det var jattemanga kameror, hoppas jag kom pa tv xD
Det var jattecoola uppvisningar, tror att det kanske finns pa sidan www.giochideltricolore.it, ska kolla, kan skriva sen (;
Men det blev langtrakigt, for jag var i slutet tvungen att sitta pa jattesmutsig asfalt, pa kna for att det var sa trangt... -.- och alldeles ensam dessutom, fòr "skylt"-bararna var tvungen att ga nagon annanstans. Och det var jattelanga tal, shit vad jag var trott assa.

Idag har jag, bea och my family gatt runt i Reggio Emilia, det var jattemysigt. :) Kopte ett nytt, fint slags linne, ska nog ha den pa min forsta dag i skolan pa lange tror jag.
Efter ett tag skulle vi fika, och jag at en stark sallad, for stark for min smak..
Sedan for vi och blev tranade av en svart-baltad italienare, vi forstod inte mkt, iaf inte jag, haha. som tur var hade han en oversattare, men som inte var sa vidare bra pa engelska.
Det var sa varmt i traningslokalen! hoppas inte det blir sa imorgon ^^
Vi for och badade sen vid hotellets pool, synd att det var lite kallt bara.
Nyss var vi da och at, jag tog typ pasta med tomatsas elr nat, mums ;)

Men nu maste jag snart ga och lagga mig, eftersom det ar tavling imorgon, wish me luck ;)

Kramar

/Casiie<3 :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: