YES
2009-08-21 / 14:58:50 / Allmänt

Hej :)
fick tag pa en dator iaf  pè hotellet, skoj :) Det ar supervarmt har, idag har det for det mesta varit 37 grader i skuggan!
Jag sov inte bra denna natt, hoppas jag kommer gora det i natt. Forst skulle vi traffa nagra spanjorer som ocksa skulle tavla, det var nagra som skulle visa oss runt i stan. Men det blev inte for att det blev for varmt.. :/ Men vi for och badade a ett jattekul stalle. :) Solade ocksa med bea.
Sen for vi pa en lycksig restunrang, och jag blev proppmatt :o efterratten var jattegod, till huvudratt at jag pizza, mums xD
Nu ska jag solaoch bada med familjen och bea pa hotelet, kul ^^

Kan tyvarr inte ladda upp bilder, tog inte med kabeln for att jag inte visste att det fanns en dator har.. ;P

Ikvall blir det mkt mer kuligheter, skriver nog sen :)

Kramar

Cassie<3


1 Kommentarer
eliiin:

Super fin blogg sötnos! Hoppas att ni har det bra där nere i värmen, här är det inte 37 grader i skuggan inte (snarare 18??) haha ;)

Hälsa till familjen, och bea! PUUSS <33



SKRIVET DEN: 2009-08-22 KL: 17:41:27



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: