A drop in the ocean
2009-12-06 / 17:11:21 / Allmänt

Hej
Idag bakade jag en sockerkaka, den blev faktiskt ganska bra. (: Ska försöka göra en sån en annan gång också.
Snart ska jag till karaten, och det blir nog bara mest graderingsträning tror jag (gradering är som ett "prov", som man måste genomgå varje termin för att få ett nytt bälte/gå upp en grad). Men man måste ju träna sånt bland också.
I januari är det en uttagning till det svenska landslaget i karate, och jag vill så gärna dit, men vi vet inte om jag har för lågt bälte, vi tror att man måste ha första bruna, och jag har bara 2:a blåa till våren, ett bälte kvar isf. :/ Men vi får se.

Nu ska jag gå ut med Dogge och packa, så hejsvejs.



Bild från imorse, alldeles nyvaken typ.

/Cassie


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: