Blabla
2009-12-16 / 10:34:21 / Allmänt

Hej
Jag är hemma idag, har jätteont i halsen och så är jag förkyld. Sitter och lyssnar på låtar från youtube, jag behöver seriöst några nya att lyssna på, nöter typ dom jag redan kan helt.

Jag funderar liksom på vad jag ska ha på mig på discot. Blir detta här under bra? Det är bara ett vitt linne som syns, men jag har en svart ganska kort tubkjol på mig också och svarta leggings. Eller ska jag ha typ lite mer genomskinliga? Renée tänkte typ ha det, och hon ska ha en svart klänning typ.
Tror håret ska vara utsläppt den här gången också. Skulle gärna vilja platta det, men tillochmed min frisör säger typ att jag inte borde det, jag har en sån "kvalitet" på håret som man helst inte ska platta o så. :/ Blääää



Men kom gärna med förslag till kläder och frisyr ändå!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: