:)
2009-12-23 / 17:21:45 / Allmänt

Hej.
Nu har jag kommit hem från stan. John kom efter att han tränat på korpen. Från börjat var det lite tyst och pinsamt haha, men sen så, nej inte direkt pinsamt. (;
Vi gick på några affärer, och John var astrött, sa han i alla fall. Han satte sig ganska mkt i slutet. :p
Jag och Renée fick typ inte gå på de affärer vi ville;o
När vi gick till Kappahl så kom vi in på underklädesavdeldningen för damer (john tittade storögt på allt som fanns där), och vi hittade en "fin" slags korsettgrejs som j naturligtvis ville pröva.:) Vi trodde han skojade först. Men vi tog den till en provhytt, och så bytte han om. mitt i allt sa han att han behövde hjälp med att knäppa där bak. jag och renée skrattade nästan på oss. R gick till slut in haha, jag skrattade för mkt. Sen gick jag in. Jaa, här kommer en bild iaf av vad jag fick se............



Sexyyy. jag FICK faktiskt ladda upp den för han....:O


Sen gick vi in på Team Sportia iaf, och där tittade vi på hockeyklubbor;o john försökte få oss att tro att målvaktsklubborna som det egentligen var var de klubbor som domarna hade... sry, så dumma är vi inte ;)

Jag köpte en julklapp till emma, det var det enda jag köpte.


Nyss kommit in och är alldeles röd om kinderna av kylan. Har på mig tomteluvan som jag fick låna av Renée som jag ska ha på mig imorgon på julafton:) (jag har håret uppsatt i snodd, har inte klippt det..;P)


Snart blir det nog att äta, men nu ska jag fortsätta att vara framför fb tror jag.

Cassie


1 Kommentarer
frida:

han är ju mogen .. -.- ;)



SKRIVET DEN: 2009-12-24 KL: 22:37:56 URL: http://fridabergstroms.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: