.................
2009-12-27 / 18:04:10 / Allmänt

Hej.
Jag har varit på stan med Renée ett tag idag, ingen av oss köpte någonting. ;o Ojoj, inte bra, och så nu när det är rea också.
Hon for hem ganska tidigt, bara för att Andre (hennes bror...) inte gillar att vara på stan av någon anledning. :o (André, jag vet att du läser detta, jag har mina kontakter...)
Men sedan kom pappa med mat och så skjutsade han mig till brandstationen, och där tränade jag både styrka, kondition och karate. Jag vet, förvånade?

Snart ska jag äta middag, och sedan blir det väl kladdkaka. :)





Byebye

/Cassie

1 Kommentarer
Natalie - It's all about attitude:

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern å du skriver bra!



ta hand om dig nu :)



SKRIVET DEN: 2009-12-28 KL: 01:28:23 URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: