fortsättning följer...
2009-12-25 / 17:08:09 / Allmänt

Hej igen.
Moa for hem vid 4-tiden, vi gick på promenad innan och så och pratade mest om hennes klass (min förra) för det mestadels. (;
I alla fall. Efter att jag och Renée öppnat julklapparna så kom tomten efter ett tag. :o Jag fick ganska mycket kläder, tights, några slags jeansleggings, en mössa, vantar, koftor, en tröja osv. Sedan fick jag också ben och fotskydd av Kevin. Jag fick även pennor, en almenacka, och så ett objektiv till kameran. :D 18-200, fast det var bara manuellt, så mina föräldrar ska nog lämna tillbaka det och köpa ett från 24-200 eller något liknande, som man kan välja om det ska vara manuellt eller auto. och så fick jag pengar. :) Fick även annatr också tror jag. Just det ja, jag fick en klänning av emma + ansiktsmask, sedan parfym hårspray typ och hårsnoddar av frida, tack båda, jag blev jätteglad! :)

Kan tyvärr inte ladda upp några bilder, eftersom Renée var tvungen att logga ut innan de laddat klart.


Oj, den blev sned. Hade svårt att bestämma mig vilken frisyr imorse :P


1 Kommentarer
R.:

Nämen shiit vad snygg tröja du har på dig! ;D



SKRIVET DEN: 2009-12-25 KL: 20:56:25



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: