Hos Elin:)
2009-12-13 / 01:59:35 / Allmänt

Hej
Vi har då haft gradering idag, och jag har nu fått mitt andra blåa bälte, och sen är det bara tre bruna kvar, och sen svart, hehe (: Det var många som fick VG ändå, så det var kul (VG är högsta betyget i karate i graderingarna).
Efteråt gick några familjer till Pentryt och åt, jag fick i mig en hel cappricciosa (stavning?) faktiskt (a)
Sen fick vi för oss att vi skulle gå på bio... Jag, Renée, Elin och John alltså. så vi bestämde vi att vi skulle sova över hos elin, men john "visste" som inte riktigt, hah. :p Vi for hem till elin, och först tråkade vi framför datorerna, men sen gick vi ner till hennes rum. Renée och john fick för sig att prova elins linser, och R började typ att gråta när hon tog ut den xD Hahah men jag vågade inte. Och John... Jaa. han var som lite kul. Han blev jätteröd i ögat, och vi började prata om vad som hände om man inte fick ut linsen, haha. och de provade hans syn också. efter några försök fick han ut den, men den var typ i två delar... :P Jag filmade en del av tiden, men kommer inte sätta in den av personliga skäl, haha ;) 
Sen såg vi då New Moon, och varken jag eller john har sett den första, så man förstod inte så jättemkt. Jag tkr att den var ganska långtråkig, men Renée var helt förtjust i den typ, hon är värsta twilightfanet. x)

Och nu är vi hos elin igen :) <3 R och hon håller på att titta på fjortisar som bloggar på youtube, lite patetiskt. Men nu ska jag nog ta och fråga dom om vi kan gå ner och sova snart... Börjar bli lite småtrött.

Byebye (:

Kramar Cassie

1 Kommentarer
Know who:

MEN VAD TROR DU MAN GÖR NÄR MAN HAR EN PLASTBIT I ÖGAT!??

O det var föresten inte tårar TÅRAR, utan "jag har nåt i ögonen"-tårar, jag var inte ledsen ;D



SKRIVET DEN: 2009-12-13 KL: 18:26:59



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: