Kommer det gå?
2009-12-15 / 18:59:48 / Allmänt

Hej
Jag har nyss provat en massa kläder i webcamen för Renée, samtidigt som jag talar i telefon med henne, jag har gjort det i snart en timma nu. :P Samtidigt som jag gick ut med Dogge också. Vi försöker slå rekord att prata minst 2 timmar i telefon, vi kom på det för någon minut sen bara. ;)
Renne vet vad hon ska ha på discot, men jag är som lite osäker... Ett vitt linne och en svart tubkjol som förra, eller om jag ska ha jeans, shorts, ett långt linne, en tunika eller något annat vet jag inte. Vi får se. ;p Jag tror att det kam bli samma som förra, det är nog enklast så.
Men så är det ju såhär också...: Uppsatt eller utsläppt???

OMG.

Och mycket eller lite smink??

OMFG.

Ska nog fortsätta att tala med R nu, har inte gjort det sedan jag började att skriva på bloggen. ;)

/Cassie

2 Kommentarer
*Talar fortf med dig*:

Jadu, det kan bli svårt att välja vad du ska ha av allt det där men med min hjälp ska vi nog allt slänga ihop nåt snyggt! ;D



SKRIVET DEN: 2009-12-15 KL: 19:03:10
frida:

vilket disco snälla sig nu?!!



SKRIVET DEN: 2009-12-15 KL: 20:03:22 URL: http://fridabergstroms.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: