Lite bilder
2009-12-02 / 20:29:14 / Allmänt

För nån minut sen bakade jag en kladdkaka, men glömde att sätta på ugnen...(a) Hehe. Men tills den blir varm så tänkte jag passa på att skriva lite här på bloggen. :) Jag laddar ju inte direkt upp bilder varje dag från mobilen, så nu kommer det några från de senaste dagarna. :P



Tabulatur (?) från "Living In America". Fast det låter inte rätt... :s


Texten.


<3


Gitarr äger :D


Det är skitkul att spela trummor asså (a) (:


Musikklass äger!


?


Lisa = Buddha


På HK:n. Oj så "fina". ;)


Innan karaten ^^


Ritat på bilden för ett tag sen, fast har inte gjort färdigt den, som kanske syns ;p


Emma ville inte vara med på bild, så hon kröp under sittbänken xP

 

Det var typ allt tror jag, det tog ett tag. Men nu ska jag sätta in kladdkakan i ugnen, så see ya ;)

/Cassie


1 Kommentarer
e m m s i i ; *:

N U Ä R J A G S U R ! ! < / 3



SKRIVET DEN: 2009-12-02 KL: 21:07:50 URL: http://kyssarochsmek.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: