Ny datorväska
2009-12-04 / 20:07:50 / Allmänt

Jag ska köpa en datorväska till min 17-18 tums (?) bärbara dator, och jag vill som att den ska vara modern med någon fin detalj, men jag hittar ingen hur mycket jag än söker. Det ska ju helst vara en svensk sida. Så om någon vet får den personen gärna kommentera sidan/affären. ;) Jag har tittat på elgiganten, men hittade inget speciellt där. Och några andra sidor.

Just nu är jag på mina föräldrars dator, och det är en iMac Apple, stationär med allt inbyggt i skärmen (passar på att skryta lite), hehe, nä men den har i alla fall inte msn. Det är ju lite tråkigt, jag vill ju som chatta med Renée, hon är inne just nu... :P Men internet segar på min egen, så jag får sitta här.

Äh, nu ska jag leta lite till, hoppas jag hittar något intressant snart.

/Cassie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: