Staaaan idag!
2009-12-29 / 18:18:26 / Allmänt

Hej.
Idag har jag varit på stan med Renée och några andra som hon känner. Vi var och såg Erik, Calle och Camilla (från Idol då) gallerian. Jag tog en massa kort, och filmade nästan varje låt tror jag. :P Just nu håller jag på att föra över bilderna och filmerna till mobilens minneskort, och det kan ta ett tag, sedan ska jag föra över dem till datorn, och sen filmerna till en sida och SEN kan jag ladda upp allt här...
Vi gick på några affärer sen, och jag köpte inget (som vanligt då). ;)

Just nu smsar jag med frida b, det är så kul, för hon kaxar hela tiden ;p tro mig, i verkligheten också. hon är en riktig wb :)

Jag passar på att spela PetVille nu på facebook medans det laddar klart (a).

Laddar upp allt så snart som möjligt.

Puss&kram


Cassie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: