teest
2009-12-29 / 20:44:44 / Allmänt

Gör det här testet annars kommer något tragiskt hända i helgen!

 

Heter ? cassie
Har du en katt? nope

När fyller du år ? i september
Jag samlar på ? inget typ o.O
Gröna eller röda äpplen ? Gröna :D
Ringer du någon när du är arg/ledsen?  Nej
Vilken tid gick du upp idag ? 11 tror jag

Har du sovit i din egna säng inatt ?
Mm

Har du sovit ensam inatt ?  Jo
Har du strumpor på dig nu ?
aa^^
Hur svarar du i telefon ? Hej de e cassandra
Vad ska du göra ikväll ?
inte mycket
Vad ska du göra imorgon ? Se bio med frida b :)
Var vill du bo när du blir stor ? Vet inte?
Är det okej att gråta ? Eh jo
När grät du senast? Vet inte

Vilken årstid tycker du bäst om ? sommaren tror jag:)
Laddar du ner musik och filmer från internet ? nej;p

Skulle du göra om du vann en miljon ? Köpa någonting antar jag?:D
Bär du glasögon eller linser ? Nejj, fast kanske glasögon snart :/
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder ? Ehm nej?

Blondin ? Jo, mörkblond typ ^^
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig ? Kanske
Vill du ha barn ? i framtiden maybe
Solar du ofta ? nja
Är du bra på att laga mat ? nja, bror på...
Gillar du att dansa ? jao
Hur vig är du ? ...
Vilken är din favoritglass ? jordgubb tror jag :D
Tror du på ett liv efter döden ? vet inte:p
Har du slagit någon ? Jag går karate så, think for yourself
Är du morgon eller kvällsmänniska ? vet inte, bror på :P
Vilken ögonfärg har du? blå (:
Är du beroende av något ? nja, mat kanske
Senaste låten du hörde ? sexy bitch.
Brukar du bädda sängen ? jo
Har du kysst någon under den senaste veckan ? nope
Vad var det senaste du sa ?
"Va?"-.-
Vem kramade du senast ? Elina :)<3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: