1:a Advent, men fortfarande ingen snö
2009-11-29 / 13:21:57 / Allmänt

Blä. :/ Det var snö här uppe för någon vecka sen, faktiskt ganska mycket, men så efter en dag så försvann alltihop, bara för att man tyckte att det var för tidigt för vintern. Och så är det ju första advent i dag till och med. Aja, man får hoppas att det kommer i dagarna i alla fall. :P

Snart kommer Renée, och jag har fortfarande på mig pyjamasen... (a) Jag försöker nu att ladda upp kort och filmer från min mobil, men jag failar bara... Renée kanske vet. Antagligen inte, hahah. ;) Men vi får väl se.

Åhnej. Datorn låter typ konstigt... :s Vad har jag nu gjort? Skriver så fort som möjligt, och hoppas att jag har bilderna och filmerna klara.

/Cassie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: