Bilderna
2009-11-30 / 18:23:31 / Allmänt

Här kommer dom. De äldsta först.




Hahah en "bonusbild" typ. (...?) I Göteborg (SM-resan), man kunde hyra en "låda" för att sätta in kläder eller väskor, men så här kunde man ju också göra...


På ett disco i helgen. Dissa mig. :P Ily Renée <3



Hahah, de vann just lagkata i deras klass. ;)



Älskar dig lillskit wb-fjortis frida <3



Hehe, redigeringsprogram på mobilen (a) ily



Naaw<3 tack dsm



I lördags, då frida var hos mig



Naw<3 Renée har också skills med programet, heh.;p Dsm, ily<33


Men så har jag ju tagit många mer bilder. Också idag, men laddar nog upp dom någon annan gång tror jag. :)

Ska göra annat nu, så byebye.

/Cassie


1 Kommentarer
R.:

Haha visst har jag!!?? ;D;D

Naaw, <3 U.



SKRIVET DEN: 2009-11-30 KL: 21:06:24



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: