Hemma
2009-11-02 / 18:44:14 / Allmänt

Hej
är hemma nu :)

Alla var jätteduktiga. Men jag är inte riktigt helnöjd. Det som var konstigt var att i ena klassen jag var med i, där jag inte fick någon medalj, var jag mer nöjd med min insats än i den andra klassen där jag fick medalj...! Hah. Men jag glömde bort två steg i katan. Men den var ändå bättre än den andra. :p
André kom trea, jens fick två andraplatser, och jag kom tvåa i ena klassen då. micke och bea var jätteduktiga båda två. :) Även fast de inte vann något.

Det var jättekul där nere.

Nästa helg (den här), så bär det av till Umeå till Kunibakai Open. Nu ska jag slå på Lilla sportspegeln, det är något om barntävlingen från i lördags där jag var med, fast kadett. Tänk om man kommit med :o Usch på pinsamt. Aja, det är kvart i 6 iaf. Så måste gå nu.

/Cassie


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: