Karate
2009-11-07 / 23:03:13 / Allmänt

Hejhej
har varit på karatetävling idag. :) Det var som kul. Jag var både med i kumiteklassen och kataklassen. Duktigt det där med fightingen (kumiten) tycker jag, hahah. Det är första gången jag är med där som kadett (14-15 år), har bara för ett tag sen fyllt 14. Alla var verkligen jätteduktiga. Och jag har VERKLIGEN inte hållit reda på alla priser, så jag struntar i att säga vad någon kom, skulle bara vara dumt och jag glömde nåt/någon. Men jag kom 1:a i kata i alla fall, var inte så nöjd med finalkatan, men aja. Och i fightingen kom jag trea...


Lite bilder från dagen iaf... (Observera att Renée har tagit typ alla bilder!)


Gullfrida<3 :)


Jag ser helt stel ut (kata)


hah?


Micke och Bea i en bunkai (en slags fight)


Renée i en kata


Sötsaker! (dom där nere)




Håller på att fixa håret medan Frida passar på att ta kort ;o

Just nu sitter jag och chattar lite med min mer än gode vän Renée. :) Ska gå och lägga mig snart tror jag, eller måste snarare :/ Så byebye.


/Cassie


4 Kommentarer
R.:

Jaså, du kom bara två?

Sist jag kollade kom du etta (kata)! ^^

Men du var skitduktig ^^



SKRIVET DEN: 2009-11-08 KL: 00:05:54
cecilia olsson:

Vad var det för tävling du va på? :) :O



SKRIVET DEN: 2009-11-09 KL: 22:39:28
elinabäckkman ;):

Grr snygga kille brevid dej ;)<3



SKRIVET DEN: 2009-11-10 KL: 20:49:04 URL: http://kyssh.blogg.se/
f':

ehm..!! jävlar vilken korkskruv jag hade i håre. jag döör så jävla fult.. hur fan kan man få sånna? jag vill ha platt hår wtf?



SKRIVET DEN: 2009-11-15 KL: 03:11:12 URL: http://fridabergstroms.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: