Karatetävling
2009-11-28 / 18:35:20 / Allmänt

Hej!
Idag har det varit karatetävling Älvsbyn, DM. :) Inyon (våran karateklubb) ägde mattorna asså!

"Inyon är dom bästa, vinner för det mesta, därför ska vi ropa: BÄST I EUROPA! Inyon, Inyon, Rockar! Rockar!
Vi är bäst på mattan, förtjänar hela flaggan (?), därför ska vi ropa: BÄST I EUROPA! Inyon, Inyon, Rockar! Rockar! Inyon, Inyon, Rockar! Rockar!"

Det är som våran "klubbsång", det var en i klubben (en kompis), som hittade på den. :p Hahah den äger asså. Melodin är från "We will rock you".

Många vann guld, många kom tvåa och endel kom trea. Nästan alla placerade sig. ;) Tror jag.

Jag kom iaf tvåa i kata, och och tvåa i fighting.

Nyss var jag med Frida, vi skjutsade henne från tävlingen. Men hennes mamma kom och hämtade henne nyss.



Haha Frida is going to kill me. ;)



:D



Bild från igår innan discot, kunde inte ladda upp bilden då, det var nå knas.

Bara för att jag älskar nya mobilen. ;)

Ska nog vara social med Renée nu och chatta lite med henne. See ya :)

/Cassie

1 Kommentarer
R.:

Guuuulissssarrr!! :)



SKRIVET DEN: 2009-11-28 KL: 18:59:20



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: