Renée
2009-11-15 / 15:53:34 / Allmänt

Hej
Förlåt för att jag inte skrivit på ett litet tag, har inte haft tid.
Igår var jag med Renée. :) Och i fredags likaså. Och nu. Först på fredagen for jag hem till henne och vi såg "Fredag den 13:e", den var "lite" äcklig + obehaglig. Blodig. Usch. Fast den var faktiskt inte så läskig :o Man hoppa bara till någon gång kanske. Vi gick en långpromenad innan det. Jag sov iaf över, och på morgonen såg vi "The Uninvited", det var Elin n som tipsade om den. Den var faktiskt bra, en liten blandning av en vanlig film och rysare.



Slutet var INTE som man trodde att det skulle vara, inte alls. :P Men det är i alla fall en film att rekomendera.

Här kommer några bilder från i fredags:












Usch för mig??


Prutt


sötis :) <3






Det var då alla bilder från i fredags. :) <3

Efter att vi sett filmen for vi och sparkade (spark alltså..). Efter ett tag for jag hem, och vid halv 9 tiden kom Renée igen för att sova över hos mig. Då såg vi "The Proposal". Den var väl ganska bra ändå. :)
Sen gick vi och la oss typ.
Idag har vi också gått en långpromenad, en VÄLDIGT lång en. Vi gick omkring i Bergsviken typ. Och så gick vi till Tolvmans.

För ett tag sedan åt vi. Vi åt blåbärssoppa med flingor. :p


Bilden är tagen av mig, fast med Renées kamera, en Nikon D5000. :)

Och nu sitter vi då vid datorn. Sorry Renée för den långa tiden. ^^ <3 Men nu ska vi gå och baka tror jag, och sen blir det karateträning. :D

Ha det bra. :)

/Cassie<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: