Sjuk
2009-11-04 / 13:06:48 / Allmänt

Hej
Jag har typ blivit sjuk :/ Är hemma från skolan idag. Jag har lite feber, mkt ont i halsen och så har jag också ont i huvudet. Inte så jättesjuk alltså, men det är ändå inte kul. Och vi som skulle åka skridskor idag på gympan! Om det hade blivit hockey var det nog ganska bra att jag inte kom, skulle nog ändå inte göra så stor nytta för laget om man är som bambi på hal is (A) Skulle nog bara ramla omkull hela tiden.
Och så kittlar det i öronen typ skitmycket! Och så har jag ont i dom. ;/ Aja, det är inte som när jag var sjuk efter att vi kommit hem från Italien direkt.

Nu ska jag nog ta en paus från datorn tror jag.

Ha de gött :)

/Cassie

1 Kommentarer
Matilda:

Hej, jättefin blogg! :) Ha en bra dag!



SKRIVET DEN: 2009-11-04 KL: 13:26:26 URL: http://matildaforever.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: