Svar till "frågestunden"
2009-11-04 / 13:47:33 / Allmänt

Jaa, det blev då inte så många frågor, men det gör inget. :) Jag har inget att göra nu, så jag passar på att svara på dom.

Elina: betyder jag någonting för dej ? ♥
Svar: Jo det är klart att du göra, du betyder jättemkt för mig <3 :)

Renée: Hej, har jag kommit till cassiesfoto.blogg.se?
Svar: Nää det har du inte... -.- *hrm*

Renée (igen..):
1. kan du nå din näsa med tungan?

2. kollade du just om du kunde nå näsan med tungan?

x')


Svar:
1. Nä, men nästan :D (a)

2. Nej, jag gjorde det direkt efter att du skrivit det förut. ;)

Emma L: Har du snott pengar från en vän nån gång? XD
Svar: HAHA, mycket roligt ;) Nej det har jag absolut inte, det verkar bara vara du som tror det...;P

Jaa, det va väl alla frågor tror jag. Bara av dom jag känner, men aja. x) ;)

/Cassiie


1 Kommentarer
emmsii<3:

Haha xD

Klart du har snott pengar av en vän lixxom...! xD



SKRIVET DEN: 2009-11-04 KL: 18:46:37 URL: http://kyssarochsmek.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: