Asså så sur!
2009-10-05 / 17:09:22 / Allmänt

Hej.
Först skulle min klass få vara med på inspelningen av filmen "Jag saknar dig" som statister idag, på en begravning, men sen blev det ändrat till en konsert utomhus, imorgon. Vi skulle ha på oss sommarkläder, men typ varma kläder under. ;P Sen skulle det vara inomhus *suck*.
Och på musiken idag så sa våra lärare att vi var tvungna att repetera på våra låtar till vårt uppträdande på torsdag på PT. Så vi skulle träna på eftermiddagen imorgon ISTÄLLET för att vara statister till filmen. Snacka om att man blev sur! I alla fall jag, jag längtade verkligen till inspelningarna, har alltid velat vara med i en riktig film, här fick man chansen, men så blir det ändå inte..!

Asså åååååååhh... :@ ;/

Jag förstår att vi måste kunna låtarna jättebra, men fatta besvikelsen?


en mer neutral bild av hur jag känner just nu.

/Cassiie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: