B a k a b a k a j ä k l a k a k m i s s fo s t e r
2009-10-10 / 20:22:17 / Allmänt

Hej.
Jag bakade muffins för en stund sen, och dom blev inte bra! :o Dom som blev hyfsade var det sylt i, fast jag ville baka mer så jag gjorde tre satser till med kanelmuffins. Vet inte om jag satte för mycket bakpulver elr nå. Efter en minut började redan att svälla upp nå kolossalt, så jag frågade mamma om dom kanske inte kunde svälla över?
- Nej, inte en chans, det händer ALDRIG! sa hon.
Hahah. Jag måste vara urdålig på att baka, för det hände i alla fall. Kolla själva ;)


Ehe...


dålig bild


Där har ni en "överblick".
Men dom gick faktiskt att äta... (; :O Förutom att dom var "lite" brända då.

Nu ska jag och se film med brorsan, en cola och en påse med ostbågar :D

Pussar&Kramar

/Cassie

2 Kommentarer
R.:

Dom ser ju, hrm, mumsiga ut...

Hehe! ^^



SKRIVET DEN: 2009-10-11 KL: 14:59:56
Lisa:

FAIL :D



SKRIVET DEN: 2009-10-12 KL: 17:19:40



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: