B a k a t
2009-10-27 / 16:49:03 / Allmänt

Ja som rubriken lyder, jag har då bakat :) Först gjorde jag saftsopp som jag tror blev ganska bra, och sen gjorde jag, (eller tänkte göra), småkakor. Fast de blev för smuligt så jag satte i kakao och gjorde det till en choklad-smulpaj á la Cassie istället (a) :) Har inte provat den än, tror den blev lite bränd... Fast inte lika bränd som mina muffins som jag gjorde för ett tag sedan. Ovanpå den satte jag som chokladsås som jag gjorde av oboy, mjölk och kakao. Det tog upp ganska mycket pulver om man säger så... Fast "schhhh", ingen får då säga nåt till mina föräldrar. ;)

Nu ska jag äta, och sen blir det karate. ;P Ska inte träna första passet tror jag.


Ciiiao

/Cassiie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: