Ehhhh...
2009-10-03 / 13:10:53 / Allmänt

Hej
Imorse märkte vi att några hade virat toalettpapper runt hela våran bil, moget. ;P Dogge hade skällt igår, som han brukar, så vi trodde inte det var nån som var där. Men Kevin (min brorsa), såg några barn som "spinkade" i går vid vårat hus. Det är väl såklart dem, och vi har liksom våra misstankar om vilka det är om vi säger så... ^^
Det är inte ens kul..? Inte det minsta humor i det. Och de gjorde de såklart på oss eftersom vårat hus är i kanten av kvarteret, vid skogen, så det är inte lika många som ser det. Skitmogna snorungar asså. ;)

Just nu sitter jag och pluggar *hrm*, okej, kanske inte just nu, men nyss... Hah. Och jag ska börja göra det snart igen. Allvarligt. (;

Var med Emma igår, vi gick ut med hennes kusins hund, som är typ jättesmal och liknar en häst :o
Vi var vid datorn och såg Idol och Lilla Melodifestivalen, hah.


Jag har inte så stor lust att visa mig idag, därför åkte luvan på.

Ciaoo

/Cassiie :)

1 Kommentarer
R.:

Kom på att tänka på en sak, av alla foton på dig som syns på bloggens "förstasida", utan att man måste bläddra, gör du någonting med handen! ;D

Antingen fjortizz-tecknet lr peace lr håller för ansiktet lr..

Haha :)



//R.



SKRIVET DEN: 2009-10-04 KL: 19:29:00



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: