Glöm inte
2009-10-29 / 10:50:44 / Allmänt

Hej
Glöm inte frågestunden. ;) Scrolla bara ner lite eller klicka på inläggslänken.

Jag var föresten med Emma (kyssarochsmek.blogg.se) igårkväll. Vi hade rätt kul, har ju inte träffat henne på ett tag. Okej, sen i torsdags på skolan, men inte på fritiden. ;P Vi kollade mest på bloggar och så, och var inne på bdb. Hah :) Och sen åt vi kakor. Gillade mest dom där bruna med choklad i (a) xD. Dom var jättegoda :) Och drack juice.

Trodde att jag och min familj skulle fara på IKEA idag, men det blev visst inte, vi ska beställa grejerna istället. :/ Vi hade ändå hittat tusen andra saker om vi hade farit dit, men det hade ändå varit ganska kul. Aja, en annan gång kanske.

Klev upp ungefär halv 10, åt frukost, gick och la mig igen fast med Guinnes rekordbok 2006. Jag vet, lite gammal, men rekorden är ändå lika roliga. :)

Så idag vet jag inte vad jag ska göra, vi får väl se.

Pussar&Kramar

/Cassie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: