Hej
2009-10-13 / 15:24:07 / Allmänt

Hej
Dagen började med att jag glömde bort att jag hade sovmorgon, så jag steg upp vanlig tid... Hahah. Först efter en stund kom jag ju på det, så då gick jag och la mig igen i ungefär i en halvtimma att försöka sova, fast det blev bara att jag låg och drog. ;P Sedan gick jag och gjorde mig i ordning, håret blev uppsatt som en knut med en klämma.

Första lektionen var matte, det gick segt -.- Hann/orkade bara några tal. Sen var det NO, vikarien pratade bara hela tiden nästan, vilket var bra, mindre arbete alltså. :) Franskan stod på tur, det gick också segt..^^
Lunch.
Kör (fiskpinnar+potatis=blä).
Vi slutade 13.45 efter kören. Egentligen skulle vi ha det första lektionen, det var därför vi fick sovmorgon. Men det skulle vara nåt grejsimojs för lärarna tror jag, därför fick vi sluta tidigare. :)
Pratade med elina idag, hoppas jag kan vara med hon snart<3

Just nu sitter jag på min mammas dator, men jag kommer förhoppningsvis få en egen snart!
Det är franskaprov på torsdag, och jag måste verkligen plugga, fast ska bara vara lite på datorn först...(a) Ska gå och ta en sån där hård muffins, de var faktiskt rätt goda ändå, i alla fall de med sylt.



Bild från igår.


Ha de bra:)

Pussar&Kramar

/Cassie

1 Kommentarer
emmsiii<3:

tjena, hur gick dt på franskaprovet idag då? ;D<3



SKRIVET DEN: 2009-10-15 KL: 20:02:26 URL: http://kyssarochsmek.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: