Hemma idag också
2009-10-02 / 12:09:18 / Allmänt

Hej
Ja, som rubriken lyder, jag är hemma i dag också. Egentligen skulle jag ha haft prov idag, som jag pluggat stenhårt till. -.-
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det är karatetävling på söndag, och jag ska få följa med. :) Enda dåliga saken är att jag är för gammal för tävlingen, det är upp till 13 år ;O Men jag får väl "supporta" Kevin, Renée, Frida och de andra då, det blir också kul. :) Tävlingen kommer att vara i Boden. Asså jag lääääängtaaaaaaaaar. Men ännu mer längtar jag till Stockholm Open och de andra tävlingarna som ska komma, för bland annat MIG, hahah. ^^ Dom kommer komma nån nu i månaden, två i november tror jag och nån i december, så det blir fullt upp.

Det blir ingen bild på mig, sitter i morgonrock och pyjamas, fortfarande jag vet, hahah ;)

Ha det bra

Kramar /Cassiie < 3

1 Kommentarer
. ° • » Rebecca Seiron (::

SV: Tack det samma :)



SKRIVET DEN: 2009-10-02 KL: 16:01:43 URL: http://seiron.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: