Oj förlåt...
2009-10-26 / 11:28:48 / Allmänt

Hehe. Jag har inte uppdaterat på ett tag, sorry. Men har inte haft tid att vara på dator på typ länge.. ^^

I lördags var jag på disco i alla fall, men Elin v. kulkul :) Vi träffade Emelie och Jennifer där, så vi var liksom med dom sen. Tiff kom också. Det visade sig att typ han kände alla som var där (vi fyra), hade ingen aning om det. Och jag är INTE jämt tyst :o Som sagt, kommer inte bara på nåt att säga... ibland.
Jag var tvungen att åka hem kl. halv 12, för att pappa hade kört jättelänge den dagen, och jag hade varit på träningsläger också så jag var tvungen att sova. -.- :/ Vi skjutsade hem elin samtidigt.
Och igår... Jaa. Då städade jag mitt rum :o Sorterade en massa mappar och så. Jag vet, jag låter lite smått ordningsam nu kanske, men men ;) Jag brukar inte hålla på så mycket med ordning i mitt rum jämt, faktiskt. Jag tappar jämt bort saker, jag har t. ex tappat bort min systemkamera once.. glömde den hos en kompis. xP
Hahah men nog om det. For i alla fall på karateträning sen, och var hemma sent.

IDAG ska jag vara med Renée :D Vi får se om det blir så, men hon frågade mig igår, hoppas hon inte har ångrat sig bara, för då.. ;) Men har som inställt mig på det. Så om du ser det här, logga in på msn? (a)

Vill bara säga att det ÄNTLIGEN är LOV också, är så glad. :) Och till nästa helg ska jag till stockholm på Stockholm Open, en karatetävling. Ska bli så kul.

Ha det bra <3


R :)

/Cassiiie


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: