Skolkatalogen !
2009-10-28 / 19:39:11 / Allmänt

Hej
Ja! Skolkatalogen kom idag. Snacka om att jag har längtat! :) Jag blev inte så lejd som jag trodde att jag skulle bli, faktiskt. Det blev nog det bästa kortet hittils... :O


Jaaa!


Mer än så där får ni inte se ;)

I fredags var det halloween på skolan. Vi fick gå i en spöktunnel och sådär, det var inte så läskigt, skrattade för det mesta.. xP Okej ibland kanske måste jag medkänna, men inte så värst. ;) Men den var bra gjord. Tjejerna i klassen skulle vara gangsters, och killarna, jaa.. agenter tror jag :)


Bilden kommer från pernillas blogg. Visst var vi coola? (a) :)

Det är så typiskt att jag ska le precis då man ska vara allvarlig. Det är bara jag som ler av alla på kortet. aaaaa, och när man SKA le, nä, då ser det ut som om man precis svalt en hel citron!


1 Kommentarer
R.:

Haha gumman, ja det är typiskt! ;D



SKRIVET DEN: 2009-10-28 KL: 19:42:11



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: