Stan med Renée
2009-10-26 / 22:33:43 / Allmänt

Hej.
Idag for då jag och Renée till stan :) Vi kollade runt på stan i olika affärer, och när vi gick till The Phone House i gallerian så såg vi denna fräna mobil.



Typ genomskinliga knappar, fattar inte hur det funkar alls...

Vet inte om jag vill ha den, men cool var den i alla fall. :) Ungefär vid tio i tre gick vi till bussen, fast det skulle gå 5 över (Renée stressade som vanligt). Vi tittade noga i genom alla bussar som kom och gick, men bussen kom aldrig! Vi väntade typ 20 min efter att den skulle ha gått. Hm. Hennes trevliga bror sa att bussen skulle gå då, men det var visst en skolbuss, och det är ju lov... Så vi var tvungna att vänta till 25 i 5. Inte nice asså. Så trötta som vi var fortsatte vi att gå på stan. Vi gick in på VERA i småstaden, och jag hittade ett par fina jeansleggins :) Dom är typ ljusblå, kan ta ett kort nån gång. Jag hade då inte råd, så jag var tvungen att lägga undan dom, Renée trodde att hon inte heller skulle ha pengar kvar efter att vi handlat mat. Sen var vi då tvungna att springa till Coop för att vi skulle handla saker till tacosen på kvällen hemma hos henne. Hon sa att det skulle säkert landa på 100 ungefär, så därför kunde inte jag låna pengar av henne till legginsen. Men, ehm, det blev 36 kronor. x) Så snäll som hon var, så sprang vi tillbaka till VERA och så fick jag låna pengar och köpte dom. De kostade 249 kr (och 90 öre..). Överstressad drog hon mig mot buss-stationen, fast vi hade en halvtimma på oss, haha. :)
Och just det, så blev det extra jobbigt att springa eftersom jag har typ inflammation i knäna. :o Jag får inte ens springa egentligen (a) Så pappa fick köpa nåt slags benskydd som jag måste ha om dagarna, dom är inte sköna asså. :/ Men jag vill ju bli bra till helgen då tävlingen är.

När vi äntligen var framme så blev det massage, sedan fick jag skära gurka. :) Sen tacos, mums. ;)
Jag och Renée gick sedan ut med Affe, deras hund, och hade en trevlig liten pratstund. Vi var borta ganska länge tror jag, det blev en massa omvägar.. Ville sova hos henne, men pappa sa att det var för sent påtänkt, typiskt. :/

Men nu ska jag gå och lägga mig tidigt idag har jag bestämt mig för.

Godnatt :)

/Cassiie


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: