Stooooockhooooolm
2009-10-30 / 11:54:49 / Allmänt

Yesyes. Stockholm tonight. :) Taaggg! Ska bli så kul att få fara dit igen! Jag är ju född där, mina första 6 år bodde jag där nere för er som inte visste det... (a) hehe. (: Vi ska ju inte till det området men i alla fall. Tänk att New York (Manhattan) till ytan faktiskt är mindre än Sthlm! Jag fick reda på det igår. :o Blev helt förvåndad...
Jag har i alla fall inte packat än. Eller jo, några saker har jag tagit fram och så, men inte direkt allt. Dräkterna är till exempel inte strukna än. Men snart. Det finns bubbelpool där borta också, med relax ooch sådär. (: Ganska högt uppe ändå, så man har lite utsikt. Så det blir att packa ner bikinin direkt då. Eller sen kanske...

Nu ska jag chatta lite på msn med Emma (kyssarochsmek.blogg.se). Besök och kommentera hennes blogg, hon är verkligen värd det. :) <3



See ya ! :)

/Cassiie

1 Kommentarer
e m m s i i ; *:

Tack gmn<3



SKRIVET DEN: 2009-10-30 KL: 12:01:15 URL: http://kyssarochsmek.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: