ffjoortiiiisar
2009-09-12 / 22:28:36 / Allmänt

Hej :)
Har då tagit en del bilder med R., fast batteriet på systemkameran dog.. -.- Så typiskt. Haha några killar kallade oss fjortisar, och det är vi ju som "verkligen"... Vi käftade emot, haha ;)

Här kommer då några:


R :) ... som just har gått över till den indiska sidan.. xD (Lägg märke till hennes panna)


söta du<3


I've got an idea.. /R.


vi


ajjj :( (hoppade och slog sig i skrivbordet xD)


hoppsansa. ser typ ut som en plastdocka xP


checka in min hand, ofta den åker upp sådär ;) (jackan står ut..)


hahaha

Hon och de andra kom ju för att fira att jag fyllt år. Fick jättefina saker, tack :)<3 R. och Elin delade på presenterna till mig. Jag fick sammanlagt en jordgubb-ansiktsmask, örhängen, nagellack, Snobben-necessär (:D), halsband, makeupborttagare och pengar, tacktack. :)

Vi ska nog kanske ta och ta mer kort nu, får se.

Annars blir det godnatt om jag inte hinner skriva mer.

Kramar

/Cassie♥

2 Kommentarer
Frida:

Kan inte vi vara med varandra nån gång i veckan.. Vart cassandra sugen.. ;) Asså du kanske kan sova lver hos mig till helgen :;) Även om vi kanske sover i ett otapetsarat rum.. Ojj det lät kanske inte sp kul :)



SKRIVET DEN: 2009-09-13 KL: 00:35:39 URL: http://fridabergstroms.blogg.se/
sara:

fin blogg :)



SKRIVET DEN: 2009-09-13 KL: 11:31:51 URL: http://sarablomstrand.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: