hemma
2009-09-09 / 19:04:03 / Allmänt

Hej
Har inte bloggat på ett tag, har inte haft tid.
På karaten i går så hurrade tp alla för mig, kände att jag blev blossande röd i ansiktet, det blir jag typ jämt när jag tycker nåt är pinsamt eller jobbigt, eller när jag skrattar för mkt. xP Stig kom iaf på ett sätt att göra det pinsamt för mig, han gillar att reta och skoja med mig. "Hörni, Cassandra har nyss fyllt 14 och vi måste ju hurra för henne! Ett fyrfalldigt leve HURRA, HURRA HURRA HURRA!" gömde verkligen ansiktet i händerna ;)

Har förlorat en massa statisktik, tråk.

Fick en webkamera av min brorsa, tack! :)


gilla min nya kofta(a)



Har typ börjat nöta på Sum 41, iaf deras låt "With You", verkligen jättebra :)

Nu ska jag ta och ringa till elina, ska nog va med henne på fredag, kulkul <3

/Cassiie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: