Italien
2009-09-02 / 22:09:49 / Allmänt

Hej bloggen igen!

Ojojoj, har ju glömt att sätta in bilder från italien, men det är så många. Börjar med att berätta att jag hade skitkul där iaf<3 vill absolut fara dit igen :) Vi fick en guidad tur på ett slott, en vinfabrik (faktiskt intressant....) och ett ställe där dom gjorde balsamvinäger. vi fick provsmaka, en hel sked bara vinäger, så just därför tror jag inte att jag vill smaka det igen.. Men det var ändå ascoolt med hela processen, men som jag inte tänker ta och tala om, tar alldeles för lång tid och kan lätt bli lite väl ointressant...

Sen gjorde vi massor med annat :)

Men här kommer ENDEL bilder iaf, fast bilderna är inte i ordning:


Utsikt från flygplanet påväg till Italien


Dålig skärpa








Rocca




urläskig spindel :o xS kolla in ögonen, går typ inte att missa...


Ferrarrimuséet, killarna var där medans tjejerna var på stan


jag o bea :)


på grillfest


på väg hem..... :(

Ska gå och lägga mig nue

puussohej

/C


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: