låtbrist
2009-09-06 / 20:58:24 / Allmänt

Hej
jag har varit duktig idag tycker jag, väldigt. Det där var både ironiskt och inte ironiskt.

Duktigt :D

1. Jag har kommit i tid
2. Tränat mycket o ansträngt mig
3. Hållt mig ifrån att köpa godis vid bowlingen medan jag var där hela dagen

"Duktigt"...

1. Tappat bort min stystemkamera på lägret... Jag vet jag vet, hur lyckas man tappa bort en stor kamera? men om man är jag så är allt möjligt. Men som tur var låg den i våra vänners bil, åkte i den till lunchen.
2. Bloggningen. hinner bara nu på kvällen :/



Har kommit på att jag lyssnar på typ samma låtar exakt hela tiden, vill ha nya. Säg till om du vet någon bra eller något bra band :D

Kan ju inte ladda upp några bilder, eftersom kameran fortfarande är kvar hos dom.

Ska nog ta och söka låtar nu.

/Cassie

2 Kommentarer
R. (::

Hej hej :)

Akon-Ghetto är väldigt bra ;P

O Freedom med Akon då, är ju oxå bra.

O Akon hur som helst! ^^



//R. :)



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 23:15:59
Stinalina <33:

SLIPKNOT I MITT <3 !!!!

GREENDAY sUGER KUK :D



SKRIVET DEN: 2009-09-25 KL: 16:06:33



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: