Tebax från skolan
2009-09-04 / 18:54:54 / Allmänt

Hej !
Idag tog det som vanligt lite för länge att klä på mig, jag tar det för lugnt. Höll på att komma alldeles försent. ;P Men det är ju inte kul att stressa..!?
Först hade vi SO om "Svenska Medeltiden"-grejs, faktiskt intressant. :o
Sen hade vi NO, om de olika luftvägarna. Det kändes som om hela klassen liksom "tappade den röda tråden" litegrann, men inte alls lika mycket som vanligt. :)
Jag, Emma, Sofia och Lisa fick springa till textilslöjden för att det regnade ute. Inte alls kul. Speciellt inte för emma verkade det som: "ÅHH NEJ, MITT HÅR BLIR FÖRSTÖRT! :O"xD haha sry emma. tp.. ;) Hade snodd idag, så det gjorde typ inget, förutom att det typ lockar och krusar sig -.- Men annars så är regnet mitt hårs fiende med, hahah.
Kom igång lite på slöjden i alla fall (: Ska göra en necessär, kan lägga upp en bild på den när den är klar, vilket säkert kommer vara om några år.
Resten av dagen har gått väldigt segt... ville bara hem.



Hittade den här bilden för ett tag sedan på R, så gullig :D hahahah.


man ser liksom hur hon dansar. ;)

Jag vet, du hatar mig nu, men jag vet ändå att du gillar mig, för inte kan du hata lilla mig inte ;)

Pussar&Kramar

Cassie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: