trött + FRIDA :D♥
2009-09-05 / 21:31:10 / Allmänt

Hej
Oj vad jag är trött just nu. Har typ träningsvärk.. Och så är det ju läger imorrn också. fattar inte hur jag ska orka det, hahah. och Frida MÅSTE komma, annars blir det inte lika kul:)

Frida du är så söt och jag älskar verkligen dig<3 Lärde ju känna dig genom karaten och har därför träffat dig ofta korta stunder då vi inte hunnit prata knappt, men det har blivit mkt skratt, haha ;) men vi träffas typ aldrig på fritiden, hoppas verkligen det ska bli en ändring på det. :)

frida du är guld värd, hoppas du förstår det och att jag älskar dig ♥ förlåt om jag kan ha varit sur elr allvarlig ibland.

Ni måste verkligen besöka den här tjejen! fridabergstroms.blogg.se.

Frida:)




Just nu lyssnar jag på musik och käkar godis, får se när jag blir för trött att vara uppe, men som jag egentligen är nu..

/Cassie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: