veterinären
2009-09-14 / 19:04:22 / Allmänt

Hej
Jag slutade kl 1 idag, fast jag missade musiken, jag som längtat efter det hela helgen.. Men tur att det är musi imorgon i alla fall :)
Vi åkte nästan direkt till veterinären med våran hund Douglaz, det är typ nånting med hans mage eller nåt som inte vill komma ut. Jag vet, det låter äckligt, men så är det typ.
Han fick en lugnande spruta eller nåt, så han blev jättetung xP Men han var jättegullig när han höll på att somna <3 Han ville som aldrig blunda utan kämpade jättelänge med att hålla ögonen öppna.
Sedan fick vi vänta i kanske 45 minuter, de höll på att göra en "mini"-operation tp. Var lite nervös.
När de kom med Dogge hade han en tratt. Stackarn ser ju så undergiven ut ;/ Han ska fortsätta i nästan två veckor att ta nån medicin.

Sedan blev det läxor som gällde när jag kom hem. Matte litegrann, och så franskan. Det är så svårt med uttalet! :o Och så med de där franska "R":en... Dom är störande.












Såå gullig<3 :) OCH SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET © PÅ BILDERNA! Ingen rör dom. ;P Polisanmälan direkt om jag elr nån annan märker att nån har tagit nån bild. Detta gäller såklart på alla bilder.



Dagens outfit:

Kofta:
VILA
Linne: VILA
Kjol: Gina Tricot
Leggings (som inte syns): Nån affär i Frankrike.

Det var nog allt från nu :)

/Cassie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: