BiLdeR
2010-04-01 / 17:59:37 / Allmänt

Här kommer lite bilder från den senaste tiden, eftersom att jag inte haft lust att blogga på ganska länge så är de äldsta bilderna kanske flera veckor gamla (y)

Påväg till Malmö (RM)









Framme i Malmö



Vid tävlingen


Reebok<333


Bea (:


Renée gillar att vara med på bild. ;)

På hotellet


Renée<3 med John(na) i bakgrunden. :P

Hemma i Piteå, Moa på besök


Haha :)




älskade dator

I Stockholm (Katapokalen)


Frida, Renée och John ställde upp i lagkata.




Grattis till 1:a platsen!


en galen john


Det gick ganska bra för mig själv tkr jag. Det var 36st i min grupp. Jag vann de två första matcherna, men förlorade tredje matchen mot en från det danska landslaget.


Köpte en ny kofta igår, älskar den verkligen! :)


Jag kommer att börja blogga nu igen tror jag, i alla fall försöka. Sakta men säkert.
Nu är jag hungrig, så jag tror att jag ska ta och äta någonting.

Ciao <3

1 Kommentarer
frida:

Asså shit vad längesen! Hur mår du sötnos? har inte hört nåt från dig på ett tag ♥ vilka roliga bilder förresten :D har också en sån där kofta fast rosa, dom e jätte fina tycker jag! :D kul att du åsså har en sån hihi :)♥ hoppas du får en toppen påsk! :D många kramar! ♥



SKRIVET DEN: 2010-04-02 KL: 22:22:34 URL: http://fotogalnafrida.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: