Godmorgon ♥..
2010-04-20 / 08:21:36 / Allmänt

Det hände IGEN. Förra tisdagen hade jag oxå sovmorgon till halv 10. Som idag då. Och så tänkte jag ju vakna extra tidigt såklart, så att det inte skulle bli så stressigt nu på morgonen. Så jag ställde ju in klockan som jag skrev i det förra inlägget på kvart över 6... Jag steg upp då (som jag inte skulle gjort vilken dag som helst annars då jag verkligen behövt det), och tog fram kläder och så. Och efter det kom jag på att jag ju hade sovmorgon. Jag blev sur, och gick och la mig igen. Jag ställde in larmet, men kunde ändå inte sova. Kvart över 7 gick jag upp för att äta frukost. Och nu sitter jag här i sängen med datorn då, kul att jag hann logga in för en gångs skull i alla fall, man måste ju tänka positivt...




Just nu är jag trött och är alldeles tung i huvudet. Jag skulle vilja säga godnatt och gå o sova tills imorgon, men så är det ju skolan... Så: Ha en bra dag... (; Vi får hoppas att min blir bättre än jag tror att den kmr att bli pågrund av min dåliga början.


                                                                                                   

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: