Godnatt
2010-04-13 / 22:19:17 / Allmänt

Hejsan (:
Jag gjorde misstaget igår att ställa larmet på kvart i sju, fast jag kunde ha sovit till halv nio. Så jag gick upp och åt frukost, och sedan kom jag på att jag hade sovmorgon till halv tio, skills asså.. Så jag gick i säng igen för att vila, o även fast jag inte sov så låg jag där helt utmattad till 9! Så det blev att slänga på sig kläderna, och fixa en snabbsminkning. Bara mascara, ingen kajal eller nåt. Och sedan bar det av till skolan, jag kom ungefär 5 minuter försent, inte bra.
På musiken skulle vi spela upp våra låtar som vi tränat på ett tag nu, med mick och allt. Jag sjöng som sagt "One of us", jag tycker ändå att det gick hyfsat bra, fast jag var verkligen nervös. Jag kunde knappt öppna munnen i första versen kändes det som, och min röst darrade skitmycket. Men jag är ändå ganska nöjd. :) Gitarrspelet gick ganska bra ändå.
Jag var nyss på karaten, det kändes ganska segt.

Nu ska jag ta och gå och lägga mig så att jag orkar med dagen imorgon, vi höres. :) (Imorgon kanske jag laddar upp bilder från helgen o så)



                                                                                       
                                                                                              

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: