Har hjälpt Renée med kläder
2010-04-19 / 20:52:47 / Allmänt

Hej

Nu har jag varit väldigt snäll med Renée, jag har nämligen tyckt till om lite olika plagg hon funderade på att ha i skolan imorgon. :) Hon köpte ett par skitsnygga tights på stan idag, och hon ville så gärna ha dom imorgon, men visste inte till vad. Vi kom fram till de kläder som hon har på bilden nedan.


(Hon gjorde ett sånt fint frågetecken också, haha <3 Hon är medveten om att det är fel väg)

Jag har bestämt mig för att börja mobilblogga faktiskt, via MMS alltså. Vi får se hur mycket pengar jag spenderar på det, får hålla mig så att det int blir allt för mycket... (a) Nä, men det ska nog gå bra.
Så imorgon när jag är i skolan blir det troligtvis ett inlägg här till bloggen. :)

Ha det bra, ska försöka att lägga mig tidigt idag ♥


                                                                                               

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: