Måste plugga
2010-04-21 / 19:48:52 / Allmänt

Hej

Idag spelade vi upp låtarna på musiken, och sedan fortsatte vi med 60-talsmusikens historia... Vi ska även spela en låt därifrån. Efter skolan for jag direkt till sånglektionen, där fick jag reda på att det är elevkonsert den 20:e maj! Oj. Och jag måste försöka att komma på en låt som jag ska sjunga då till nästa gång. Jag har verklige inte så stor lust att sjunga för en massa människor, klassen räckte gott och väl.

Just nu sitter jag med min mysiga SOC-tröja på, känner mig nämligen lite frusen.
På lördag fyller Elin år, får ta och hitta någonting fint till henne. :)

Nu måste jag gå och plugga, vi höres eller synes. Elr nåt.

                                                                                            

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: