Tjejkväll
2010-04-29 / 16:04:54 / Allmänt

Det är tjejkväll ikväll, och jag kan inte gå... Åh! Jag måste packa till imorgon, och så har jag karateträning. Ska se hur de andra ska göra (Renée, Frida & Elin), om de ska träna eller inte alltså.
Idag fick jag tillbaka mitt engelskaprov. MVG blev det, 105/110 poäng, är inte så nöjd med slarvfelen, men ändå. :)
Har gått på stan med Emma L idag. <3 Nice. En av hennes kompisar kom typ också.
Nästa vecka ska jag praoa på brand/polisstationen, och även lite på ambulansen.

Men nu ska jag gå, ciaoo ;)



Gammal bild.

                                                                                  

1 Kommentarer
Renée:

Cassandra jag vill VERKLIGEN inte att den där bilden på mig är uppe här, ta bort.



SKRIVET DEN: 2010-06-26 KL: 15:55:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: