Uppvisning imorgon
2010-04-17 / 21:26:51 / Allmänt

Hej! ♥

Imorgon ska karateklubben fira femårsjubileum med en uppvisning som bland annat jag ska vara med i, och då ska vi sälja fika, så jag måste gå och baka några plåtar med mockakakor. Det är inte lika kul när man känner sig "tvingad" till att göra det, utan det är roligast att baka när man själv kommer på det. Dock måste jag nu inte, men det känns fel att överlåta allt jobb till mamma och pappa. Men så får man ju såklart den sista smeten i skålen, och det kan man ju offra sig för... :)



Från mitt och fridas bakande för någon månad sedan.


Nu ska jag nog ta och gå, om jag inte skriver senare ikväll så görjag det troligtvis imorgon innan uppvisningen. (;



                                                                                            

1 Kommentarer
tessan:

hej :)

jag har bloggat sedan december & tycker de är jätte kul. alla mina vänner & så tycker min blogg är bra. men skulle gärna vilja höra vad andra tycker :)

ta en titt på min blogg & lämna en kommentar vad du tycker :)

ps. nice blogg ;)

kramar tesszan



SKRIVET DEN: 2010-04-18 KL: 01:19:53 URL: http://tesszan.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: