Cassandra har ju inte bloggat nå idag
2010-08-16 / 17:27:05 / Allmänt

Så då passar jag på att blogga åt henne =)
Jag ska vara snäll idag jag lovar ;)
Ja de är då Cassandras underbara kompis Frida, som är så snäll och bloggar åt henne :p jag kan ju som inte berätta om min vardag på cassandras blogg så de får ni läsa på min blogg istället. Men jag kan berätta om min och cassandras vänskap eller vad man nu ska säga.

De började med att cassandra kom till min karategrupp och jag var som jag var. Inge blyg alls eller nått sånt. Så jag gick fram och började prata med cassandra. Så vart vi brevkompisar, så då lämnade vi brev till varandra på karateträningarna :) sen började vi prata mer. Sen som har vi blivit bättre och bättre kompisar. Vi har kanske inte varit med varandra 100 miljoner gånger men dom gånger vi varit med varandra hasr iaf varit väldigt kuliga =) så de är ju iaf trevligt. Nu är de säkert ingen som läser men cred till dom som göre iaf ;D hehe. Så trevligt att råkas cassandras läsare.. Nu ska jag passa på att radera fula bilder på mig.. Nej jag skoja! jag bryr mig inte så hårt egentligen. Men glöm inte att läsa min blogg ;)

www.fridabergstroms.blogg.se
www.fridabergstroms.blogg.se
www.fridabergstroms.blogg.se
www.fridabergstroms.blogg.se
www.fridabergstroms.blogg.se
www.fridabergstroms.blogg.se
www.fridabergstroms.blogg.se

Puss på er! 

 
en ganska gammal bild på mig och cassandra men de får funka ;D
Så hejdå cassandras läsare


/FRIDA

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: