Collegejacka och klänningar
2010-08-17 / 20:37:41 / Allmänt

Det var inte alls en stor golftävling, det var typ bara en som kom etta. Och det var inte avslutningstävlingen som alla trodde, så det är träning imorgon...
Det gick inte så jättebra, ibland kunde det gå hyfsat men efter ett tag gick det helt åt skogen igen, bokstavligt talat. (:
Mamma och pappa håller på att rensa garaget, och mamma hittade en gammal collegejacka från hennes tid i USA tror jag. Så den fick jag. Den är ganska stor dock, men är perfekt lite senare i slutet av hösten elr då det börjar bli kallt. Fick också två Jerseyklänningar som hon hittade, vet dock inte riktigt vad det är... Men det är riktiga festklänningar så jag kommer nog inte använda dom på ett bra tag. Jag såg att en är från då hon bodde i Paris som modell (hon var smalare än vad jag är nu, måste se om jag kommer i dem...), men vet inte var den andra kommer ifrån.





På måndag börjar skolan. Jag längtar, men ändå inte! Jag menar, man träffar ju folk hela dagarna där och det är för det mesta ganska kul (iaf musiken, oftast..) men jag börjar ju 9:an, så då blir det säkert kämpigt med läxor, prov och samtidigt en massa med karaten. Och jag kanske ska ta moppekort också. Måste få det att funka.

Nu ska jag göra nåt annat än att sega framför datorn, ciao,


                                                                                                           


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: