Några låtar
2010-08-17 / 21:18:23 / Allmänt

Innan jag lämnar datorn så tänkte jag bara sätta in några låtar som jag tycker är väldigt bra. :)













Typ på VARENDA låt här över som jag gått in på på youtube, står det flera kommentarer som t.ex: "132 idiots who likes justin bieber" när det är så många som har satt tummen ned typ... Men hallå, jag gillar han, men jag älskar ändå den här sorts musiken? (ovan) Jag gillar jättemycket slags musik egentligen, men jag gillar mest punk/rock och typ jb, rihanna, Akon, osv, men mest rock.
Så ni vet... (; Men endel "pop"-låtar elr vad man ska säga kan bara vara SÅ irriterande, och man får dom jämt på hjärnan! Typ som endel av Lady Gaga's låtar, eller Katy Perry. Ibland alltså.

Den här låten under har Frida lärt mig att tycka om:



Jaja, nu orkar jag inte sitta här mer, ha det bra.

1 Kommentarer
frida:

uppithad något ;o haha



SKRIVET DEN: 2010-08-19 KL: 10:47:07 URL: http://fridabergstroms.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: