OKEJ
2010-08-14 / 18:16:54 / Allmänt

Seriöst, nu ska jag börja att blogga igen. Tror jag. Försöka riktigt mkt iaf! Vi kan säga att jag har haft en bloggpaus eller något. Det låter bra, ist för att jag bara var för lat...
Frida B, Renée, vemsomhelst som knr mig som ser detta, påminn mig att blogga, för jag lovar, jag kommer att glömma annars, det vet ni.
Kan väl ta och skriva lite om PDOL,för jag tror inte att jag har gjort det än va? Aja. Jag var där med Frida i alla fall, 2 dagar. Vi åkte inte så mkt, för en viss person vågade inte... Jag åkte Star Dance två gånger, den var skitkul! ;) Alibaba åkte jag en gång med Frida, och en gång åkte jag Breakdance med Emma. Never again att jag kmr åka den, never again säger jag bara. Från början var det ganska kul, men sen blevdet bara jobbigt. Jag fattar inte att emma och alla andra som åkte den flera gånger och på raken klarade av det, usch.
Jag sov över hos frida 2 nätter. Kul :D
Förra veckan var jag på träningsläger i Stockholm då, i fyra dagar, jobbigt med kul.

Jag tror att jag ska försöka komma med en ny design till bloggen och kanske en ny header oxå såklart, men först vill jag ha bilderna jag och Renée tog för någon dag sen, sov över hos henne och vi for till Sjulnäs och så.

Innan jag håller på med bloggen så ska jag nog titta på ett avsnitt av The secret life of the american teenager, har nästan (*hrm...*) blivit beroende av det, verkligen bra, men lite överdramatiskt ibland kanske.

Skriver väl sen :) (serri den här gången)



                                                                                                           

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: